Як перевести роздрібну торгову точку в онлайн

54125
Як перевести роздрібну торгову точку в онлайн

Введення локдаунів з досить жорсткими умовами призвели до того, що цілий ряд потенційних клієнтів перейшли до покупок в інтернеті. Для прикладу візьмемо групу дитячих товарів, в яку входять одяг, взуття, іграшки, гігієнічні засоби. Підприємці успішно вели торгівлю в цій сфері. Така продукція займає мінімум місця, а розташування роздрібного магазину поблизу місць частого перебування дітей (ігрові майданчики, школи, садочки) забезпечували досить високі продажі. Але карантинні заходи змусили власників неодноразово закривати подібні торгові точки. Роздрібний бізнес зазнав збитків, а за статистикою продажі товарів для дітей різного віку, які виконувалися через інтернет, виросли приблизно на третину. 

Як приклад, розглянемо сторінку популярної віртуальної торгового майданчика Панама https://panama.ua/categorys/76341/. Там представлена велика група товарів для дітей і їхніх мам, але кожен відвідувач може швидко знайти те, що необхідно. Спочатку йдуть сезонні пропозиції, потім моделі, які можна купити зі знижкою, а далі основний каталог. Перелік продукції наводиться в алфавітному порядку. Також вказані різні характеристики виробів - гендерна приналежність, розмір, колір, назва бренду, рівень цін. 

Підприємці зрозуміли, що дистанційна торгівля сьогодні стала пріоритетною й ті, хто вчасно не вживає необхідних заходів, ризикує опинитися на межі банкрутства. Особливо це стосується малого й середнього бізнесу. Для початку доведеться ознайомитися з рядом нормативних актів. Торгувати через інтернет-магазин може як юридична особа, так і підприємець. Але, якщо ФОП належить до першої групи, то торгівля дозволена тільки на ринку, а використовувати власний сайт можна лише для реклами.

Від теорії до практики

Для відкриття інтернет-магазину потрібно переоформити ряд документів, вирішити чимало організаційних питань, а також виконати наступні етапи:

  • Створення віртуального торгового майданчика. Для розробки сайту можна спеціально запросити програміста або скористатися послугами однієї з компаній, які пропонують це зробити за допомогою вже готових систем. 
  • Надання інформації. Кожен товар повинен бути представлений детальним описом. Саме надання докладної інформації про продукцію та її виробника часто є основним аргументом на користь здійснення покупки. У роздрібній торгівлі насамперед важливі візуальні аспекти (наприклад, як розставлені товари на полицях). На віртуальних майданчиках особливе значення мають високоякісні фотографії, можливість розглянути виріб в різних проєкціях, а також детальна інформація про його корисні особливості.
  • Налаштування онлайн-оплати. Використання спеціальної платіжної системи, яка дозволяє клієнту розрахуватися банківською карткою на сайті сьогодні є пріоритетною. Все більше покупців віддають перевагу саме такому способу оплати. Ряд банків нараховує бонуси за придбання товарів різних груп, а також нема потреби користуватися банкоматом для зняття готівки, адже подібна операція може супроводжуватися нарахуванням певної комісії за надання послуги.
Завантаження...
Комментарии (0)
Для того, чтобы оставить комментарий, Вы должны авторизоваться.
Гость
реклама
реклама