Поправка Гетманцева дозволила повернути рекламу казино

964

Реклама азартних ігор в Україні знову стала можливою для окремих онлайн-видань після ухвалення змін до профільного закону.

Мораторій на таку рекламу діяв з 2024 року, а на початку 2025-го його закріпили на рівні закону, який підписав президент Зеленський. Проте між читаннями до документа внесли положення, яке дозволяє розміщення гральної реклами у медіа з маркуванням «21+». Правку вніс голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.

Реєстрація такого онлайн-ЗМІ у Нацраді з питань телебачення і радіомовлення коштує 4 тис. грн та займає кілька днів. Жодних технічних перевірок віку аудиторії не передбачено. Одними з перших статус «21+» отримали сайти, пов’язані з бізнесменом Максимом Кріппою, якого вважають бізнес-партнером Гетманцева.

Інформація про цю норму стала публічно відомою після коментаря керівника PlayCity Максима Новікова у Facebook під час дискусії з журналістами. Саме тоді вперше пролунала згадка, що реклама для «21+»-медіа в Україні дозволена.

Таким чином, приклад винахідливості народних депутатів у пошуку “збалансованих рішень” між забороною та інтересами грального бізнесу, безумовно, заслуговує на окрему увагу НАБУ та САП.

Завантаження...
Комментарии (0)
Для того, чтобы оставить комментарий, Вы должны авторизоваться.
Гость
реклама
реклама