Уряд затвердив порядок маркування алкоголю та тютюну електронними марками.
Як передає Укрінформ, про це повідомили в Міністерстві фінансів.
Зазначається, що сьогодні, 16 липня, Кабмін ухвалив постанову «Про затвердження Порядку маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
"З 1 січня 2026 року для маркування будуть використовуватись електронні марки у вигляді графічного елемента (DataMatrix коду), який наноситься на кожну окрему пачку тютюнового виробу або пляшку алкогольного напою, або ємність з рідиною, що використовується в електронних сигаретах. <...> Прийнята постанова є логічним продовженням запуску Електронної системи обігу підакцизних товарів (Е-Акциз), тестування якої триває з 1 березня 2025 року та завершиться 1 січня 2026 року", - ідеться в повідомленні.
У Мінфіні сподіваються, що впровадження електронних марок підвищить рівень простежуваності обігу підакцизних товарів та сприятиме скороченню тіньового обігу алкоголю і тютюнових виробів.
Споживач зможе перевірити легальність товару через застосунок.
Також очікується зростання ефективності адміністрування акцизного податку та збільшення надходжень до держбюджету.
У міністерстві уточнили, що попереднє положення, затверджене постановою Кабміну №1251 від 27 грудня 2010 року, втратить чинність із 1 січня 2026 року, за винятком окремих перехідних норм - вони залишаються чинними до 1 вересня 2026 року.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком
публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023


