Бізнес

конференции

Форум власників та керівників приватних клінік зібрав більше 200 учасників

7797
Форум власників та керівників приватних клінік зібрав більше 200 учасників

16 вересня у Києві в готелі “Прем’єр Палас” з успіхом пройшов Форум власників та керівників приватних клінік. Більше 200 представників медичних центрів, лабораторій, стоматологічних клінік та постачальників медичного обладнання зібралися на події, яка була ініційована професором Ярославом Заблоцьким, власником стоматологічної мережі “Клініка Заблоцького”. Після закінчення офіційної частини відбулася презентація книги професора Заблоцького “Як я став Заблоцьким. Пригоди стоматолога в червоному метелику”.

Медичні експерти разом із запрошеними спікерами – українськими бізнес-експертами – обговорювали на форумі філософію ведення медичного бізнесу та механіки залучення і обслуговування пацієнтів. З надихаючими доповідями про управління медичним бізнесом та створення стратегії комунікації з пацієнтами виступили керуючий партнер шведського проекта DYB (DevelopYour Business) Ігор Гут, генеральний директор групи компаній Advanter Group Андрій Длігач, директор PR-агенції PRP в Україні Наталя Ольберт-Сінько та медичний експерт дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ в Україні Катерина Булавінова. Крім того, за запрошенням Академії Заблоцького доповідь “Місія неможлива. Боротьба зі споживацькими міфами та свобода вибору на ринку імплантатів” прочитав генеральний директор компанії Nobel Biocare Russia Олександр Смірнов.

Серед медичних експертів, які ділитися своїм досвідом зі сцени, були Денис Татаркін, директор “Медіком”, Валерій Зукін, генеральний директор клініки “Надія”, Мирон Угрин, президент Асоціації приватно практикуючих лікарів-стоматологів України, власник “Клініки ММ”, Андрій Віленський, керівник дитячої клініки “Добробут”, Дмитро Левченко, виконавчий директор “Мединого центру Св. Параскеви”, Олексій Шершньов, генеральний директор клініки ilaya, Сергій Антонов, засновник юридичної компанії “Центр медичного ти фармацевтичного права”, Стелла Авдишева, власниця клініки “Стедлі”, Анна Шевчук, виконавчий директор мережевої клініки “Добробут”, Наталія Тулінова, заступник генерального директора з розвитку, маркетингу та продажів клініки ISIDA, Дмитро Луфер, операційний директор клініки “Інтосана”.

Крім виступів та яскравих панельних дискусій учасники форума взяли участь у такому форматі як бізнес-театр. Актори Нового театра на Печерську (Київ) зіграли кейс “Як правильно інформувати пацієнта?”. Всі бажаючі долучилися до обговорення типової ситуації, з якою стикаються лікарі при інформуванні пацієнтів про існуючу медичну проблему, і запропонувати своє рішення.

“Це, напевно, перша професійна подія, яка об’єднала представників медичних центрів загального профілю, лабораторій та стоматологічних клінік. Виявилося, що власникам та керівникам цих установ комфортно разом і, що головне, їм є про що поговорити. На мою думку, цікавими були не тільки доповіді бізнес-експертів, а й і круглі столи, на яких точилася дуже професійна дискусія. Оскільки інтерес до стратегії розвитку приватного медичного бізнесу виявився дуже великим, ми прийняли рішення робити цей форум щорічним. Крім того, наступного року форум стане міжнародним”, – коментує подію Ярослав Заблоцький.

“Саме такі події дозволяють створити професійне середовище, в якому можна обмінюватись управлінськими практиками, і сприяють розвитку приватної медицини в Україні. Ми раді, що долучилися як співорганізатори до реалізації цього важливого проекту”, – розповідає керуючий директор компанії IdeasFirst Ірина Бондаренко.

Подія в події – так можна назвати урочисту презентацію книги професора Ярослава Заблоцького “Як я став Заблоцьким. Пригоди стоматолога у червоному метелику”, що відбулася одразу після форума за участі Дмитра Крикуна, директора по стратегіям компанії соціальних комунікацій PR-House.

В цей день професора Заблоцького вітали не тільки з форумом, а й з днем народження. І книга, яка щойно вийшла у видавництві “Самміт-Книга” українською і російською мовами, стала найкращим подарунком до свята.

За форматом це збірка бізнес-кейсів для людей, що займаються, або планують займатися власною справою, а також життєві історії, які піднімають настрій у цей нелегкий для країни час. Академія Заблоцького перераховує частину коштів від продажу книги на потреби дітей, котрі втратили в ході боєвих дій на сході України хоча б одного з батьків.

Завантаження...
Комментарии (0)
Для того, чтобы оставить комментарий, Вы должны авторизоваться.
Гость
реклама
реклама